Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorTouzani, Mouratspa
dc.contributor.authorGiraldo Guzmán, Juan Sebastiánspa
dc.coverage.spatialFranciaspa
dc.coverage.spatialColombiaspa
dc.coverage.spatialEstados Unidosspa
dc.date.accessioned2014-04-25T04:51:13Z
dc.date.accessioned2015-07-10T19:59:54Z
dc.date.accessioned2017-02-10T16:48:16Z
dc.date.accessioned2017-08-12T16:11:40Z
dc.date.available2014-04-25T04:51:13Z
dc.date.available2015-07-10T19:59:54Z
dc.date.available2017-02-10T16:48:16Z
dc.date.available2017-08-12T16:11:40Z
dc.date.created2012
dc.date.issued2012-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10726/419
dc.description.abstractEsta investigación responde a la percepción las personas la industria del tabaco y sus estrategias de comercialización. Esto será concebible y complementado mediante el estudio de la evolución de la industria, las principales barreras y las estrategias de marketing para mantener a los consumidores y atraer nuevos.spa
dc.description.tableofcontentsDefinition of the tobacco industry. History and evolution. Main companies across the world. Actual context of the tobacco industry. Case of Colombia. External conditions. Case of France. External conditions. Case of United States. External conditions. Marketing in the tobacco industry. Product strategy. Type of products. Packaging. Price strategy. Promotion strategy. Placement and distribution strategy. Consumer´s perception and behavior. Consumer´s profile and information (Secondary data). Case of Colombia. Case of France. Case of United States. Primary data information. Methodology used. Analysis matrix. Results obtained and analysis.eng
dc.format.extent96 páginasspa
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isospa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.ddc658.8 Estratégias de mercadeospa
dc.titleMarketing in the tobacco industry: analytic view of marketing strategies and consumer´s perceptions in the actual context of France, Colombia and United Statesspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject.lembAdministración de empresasspa
dc.subject.lembMercadeo - Investigacionesspa
dc.subject.lembMercadeo - Administraciónspa
dc.subject.lembTabaco - Investigacionesspa
dc.subject.lembConsumo de tabacospa
dc.subject.lembIndustria tabacalera - Franciaspa
dc.subject.lembIndustria tabacalera - Colombiaspa
dc.subject.lembIndustria tabacalera - Estados Unidosspa
dc.subject.lembPreferencias de los consumidoresspa
dc.subject.lembAnálisis de mercadeospa
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.rights.localADM / G516m 2012
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.description.degreenameAdministrador de Empresasspa
dc.identifier.instnameinstname:Colegio de Estudios Superiores de Administración - CESAspa
dc.identifier.reponamereponame:Biblioteca Digital – CESAspa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.cesa.edu.co/
dc.description.abstractenglishThe crucial objective is to be possible to answer how do people perceived the tobacco industry and its marketing strategies. This will be conceivable and complemented by studying the evolution of the industry, the principal barriers and the marketing strategies to keep consumers and attract new ones.eng
dc.rights.creativecommonsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.description.degreelevelPregradospa
dc.publisher.programPregrado en Administración de Empresasspa
dc.publisher.grantorColegio de Estudios Superiores de Administración - CESAspa
dc.type.localTesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregradospa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type.redcolhttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec*


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International