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A competitive analysis of the japanese speciality coffee shops and penetrating strategy for the Juan Valdez coffee shops in Japan

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ADM2003-ipe1027.pdf (2.378Mb)
Date
2003
Author
Anzola Manrique, Monzayde
Cardozo Alvarez, Andrés

Citación

       
TY - GEN T1 - A competitive analysis of the japanese speciality coffee shops and penetrating strategy for the Juan Valdez coffee shops in Japan Y1 - 2003 UR - http://hdl.handle.net/10726/3720 AB - ER - @misc{10726_3720, author = {Anzola Manrique Monzayde and Cardozo Alvarez Andrés}, title = {A competitive analysis of the japanese speciality coffee shops and penetrating strategy for the Juan Valdez coffee shops in Japan}, year = {2003}, abstract = {El mercado japonés es muy atractivo para la cafetería Juan Valdez. Sin embargo, este es un mercado muy difícil de penetrar y la mayoría de las empresas extranjeras que han venido tienen muchas dificultades para competir y atraer a los clientes japoneses. Como resultado, necesitamos hacer un análisis detallado del mercado para determinar si es digno de hacer presencia aquí y cuál es la mejor estrategia a seguir.}, contents = {Objectives. Coffee research questionnaire. Industry definition. External analysis. Internal analysis. Strategy. Marketing. Financial analysis.}, language = {eng}, keywords = {Administración de empresas}, keywords = {Planificación estratégica}, keywords = {Investigación de mercados}, keywords = {Café - Comercio - Colombia}, keywords = {Café - Mercadeo}, keywords = {Cafés - Administración}, keywords = {Colombia--Comercio--Japón}, keywords = {Comercio exterior}, keywords = {Mercadeo de exportación}, keywords = {Análisis de mercadeo}, institution = {Colegio de Estudios Superiores de Administración - CESA}, year1 = {2021-01-10T15:23:17Z}, year2 = {2021-01-10T15:23:17Z}, abstract2 = {The Japenese market is very attractive for the Juan Valdez coffee shop. However, this is a very difficult market to penetrate and most of the foreign companies that have come find it very difficult to compete and to attract the Japanesse customers. As a result, we need to do a depp analysis of the market in order to find if its worthy to make a presence here and what is best strategy to follow.}, degreename = {Administrador de Empresas}, degreelevel = {Pregrado}, extent = {94 páginas}, mimetype = {application/pdf}, instname = {instname:Colegio de Estudios Superiores de Administración - CESA}, reponame = {reponame:Biblioteca Digital - CESA}, ddc = {658.4 Dirección ejecutiva}, accessrights = {info:eu-repo/semantics/restrictedAccess}, typelocal = {Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregrado}, url = {http://hdl.handle.net/10726/3720} }RT Generic T1 A competitive analysis of the japanese speciality coffee shops and penetrating strategy for the Juan Valdez coffee shops in Japan YR 2003 LK http://hdl.handle.net/10726/3720 AB OL Spanish (121)
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Abstract
El mercado japonés es muy atractivo para la cafetería Juan Valdez. Sin embargo, este es un mercado muy difícil de penetrar y la mayoría de las empresas extranjeras que han venido tienen muchas dificultades para competir y atraer a los clientes japoneses. Como resultado, necesitamos hacer un análisis detallado del mercado para determinar si es digno de hacer presencia aquí y cuál es la mejor estrategia a seguir.
Abstract
The Japenese market is very attractive for the Juan Valdez coffee shop. However, this is a very difficult market to penetrate and most of the foreign companies that have come find it very difficult to compete and to attract the Japanesse customers. As a result, we need to do a depp analysis of the market in order to find if its worthy to make a presence here and what is best strategy to follow.
URI
http://hdl.handle.net/10726/3720
Collections
  • Administración de Empresas (Colección confidencial) [1800]

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