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dc.contributor.advisorNúñez, Carlosspa
dc.contributor.authorPardey, Stephaniespa
dc.coverage.spatialEstados Unidosspa
dc.date.accessioned2014-04-25T04:51:04Z
dc.date.accessioned2015-07-10T19:59:53Z
dc.date.accessioned2017-02-10T16:46:33Z
dc.date.accessioned2017-08-12T16:09:33Z
dc.date.available2014-04-25T04:51:04Z
dc.date.available2015-07-10T19:59:53Z
dc.date.available2017-02-10T16:46:33Z
dc.date.available2017-08-12T16:09:33Z
dc.date.created2012
dc.date.issued2012-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10726/442
dc.description.abstractCon un mercado de pérdida de peso en los Estados Unidos que vale más de 60 mil millones de dólares, donde el ochenta por ciento de los consumidores son "personas que hacen dieta" siempre hay una alternativa de entrada para explotar algunos ingresos dentro de esta área de mercado (PRWeb.com). Los requisitos para ingresar son simples, un producto innovador que es funcional y sirve para la pérdida de peso requerida por millones de estadounidenses, que están dispuestos a gastar el dinero que tanto les costó ganar para alcanzar el nivel de peso deseado. La clave de dicha innovación es un producto capaz de perder peso, al tiempo que aumenta el tiempo libre del consumidor. Con esto nos referimos a un producto que es capaz de obtener iguales o mejores resultados que los competidores, lo que reduce el tiempo dedicado al ejercicio. En consecuencia, el sistema StepGym fue desarrollado por Global Smart Products para satisfacer las necesidades de millones de estadounidenses de reducción de peso y mayor tiempo libre. Este documento presenta información sobre la compañía Global Smart Products, junto con los productos y el material investigado durante el empleo en esta compañía, pero lo más importante hará hincapié en un informe de análisis de gestión de reputación de la línea de productos cosméticos lanzada al mercado estadounidense.spa
dc.format.extent50 páginasspa
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isospa
dc.subjectGlobal Smart Products (Estados Unidos)spa
dc.subject.ddc658.8 Administración de mercadeospa
dc.titleInnovative approach to beauty consumer products: Global Smart Productsspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subject.lembAdministración de empresasspa
dc.subject.lembMercadeo - Investigacionesspa
dc.subject.lembMercadeo - Administraciónspa
dc.subject.lembComportamiento del consumidorspa
dc.subject.lembPreferencias de los consumidoresspa
dc.subject.lembAdministración de productosspa
dc.subject.lembAnálisis de mercadeospa
dc.subject.lembDietas de reducción -- Mercadeospa
dc.subject.lembSuplementos dietéticosspa
dc.subject.lembPérdida de pesospa
dc.subject.lembDietas de reducciónspa
dc.subject.lembHábitos alimenticiosspa
dc.identifier.localADM / N973a 2012
dc.rights.localAcceso restringidospa
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.description.degreenameAdministrador de Empresasspa
dc.identifier.instnameinstname:Colegio de Estudios Superiores de Administración - CESAspa
dc.identifier.reponamereponame:Biblioteca Digital – CESAspa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.cesa.edu.co/
dc.description.abstractenglishWith a weight loss market in the United States worth more than 60 billion dollars, where eighty percent of the consumers are “do it themselves dieters” there is always an entry alternative to exploit some revenues within this market area (PRWeb.com). The requirements for entry are simple, an innovative product that is functional and serves the purpose of weight loss required by the millions of Americans, who are willing to spend their hard earned money to reach their desired weight level. The key to such innovation is a product that is capable of such weight loss, while increasing the leisure time of the consumer. By this we mean a product that is capable of equal or better results as competitors, which reduces the time spent on exercising. Consequently, StepGym system was developed by Global Smart Products in order to fulfill the needs of millions of Americans for weight reduction and increased leisure time. As an Executive Assistant at Global Smart Products, I was in charge of assisting during product development and marketing strategy for the lead product StepGym Exercises. The success of our product in the targeted market allowed me to rise and become part of the marketing team and continue to develop my marketing skills by researching and developing new innovative products to generate revenues for this innovative brand. This opportunity has been a great learning experience, which has refined my business skills in every aspect along with my fluency in the English language. As well as, being part of the team which developed the Reputation Management Report for the subsidiary cosmetic retail department for Global Smart Products. The following document will present information about the company Global Smart Products, along with the products and material researched during employment at this company, but most importantly it will emphasize on a reputation management analysis report of the cosmetics product line launched into the American market. Although, some information is proprietary and cannot be disclosed, I will attempt to provide a full description of the work performed by myself and my marketing team during my employment at Global Smart Products.eng
dc.description.degreelevelPregradospa
dc.publisher.programPregrado en Administración de Empresasspa
dc.publisher.grantorColegio de Estudios Superiores de Administración - CESAspa
dc.type.localTesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregradospa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis*
dc.type.redcolhttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec


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